Afspraak

Omdat ik graag zoveel mogelijk tijd besteed aan het behandelen van voeten, communiceer ik voornamelijk via email en whatsapp.

De afspraak verzetten

Wil je de afspraak verzetten? Dat kan kosteloos tot 48u voor de afspraak, via de link in je bevestigingsmail.

Ben je je mail kwijt? Dan kun je via de knop 'maak afspraak' rechtsonder kiezen voor 'bekijk afspraken'. Je krijgt dan een overzicht van je afspraken en kunt vandaaruit ook je afspraak verzetten.

Afspraak maken bestaande klant

Wil je een afspraak maken en ben je een bestaande klant? Dat kan via de knop rechtsonder in beeld. Let op! Gebruik het mailadres dat bij ons bekend is, anders word je niet herkend.

Afspraken overzicht

Via de knop afspraak maken kun je ook kiezen voor Bekijk afspraken. Vul hier je mailadres in en je krijgt een overzicht van je afspraken per mail.

Afspraak annuleren

Ben je genoodzaakt de afspraak te annuleren? Doe dat kosteloos tot 48u voor de afspraak via mail, app of het contactformulier. Graag met opgaaf van reden.

Afspraak maken nieuwe klant

Sta je nog niet in ons klantenbestand maar wil je toch een afspraak maken? Dat kan als je nagelproblemen hebt of een aandoening die om voetverzorging vraagt. Vul dan hieronder in het contactformulier in waarom u een pedicure nodig heeft. Ik neem binnen 3 werkdagen, per mail, contact op.

 

Klanten met ingroeiende nagels of met een medische noodzaak krijgen voorrang.

aanmeldformulier

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.